Home

☰ ##############

Hûn bıxêr hatıne lı Ofisa Alîkariya xweyî lı Niedersachsen

Hûn li Agahiyan lı ser komên Alîkariya xweyî dıgerin?
Hûn dixwazin tevlî yekê  komên Alîkariya xweyî bıbın?
Hûn dixwazin komek Alîkariya xweyî damezekın?
Hûn bı karê xwe bı Alîkariya xweyî dışxulın?

Lı ser Rûpelên bên hünê Agahiyan lı çarçova Alîkariya xweyî lı Niedersachsen bıbınen

  • Eger win bı şêwyekî mezın lı Agahyan ser komê Alîkariya xweyî dıgerin, vê  gotinê bıkar bînin bıne butona Grubaalikariyenxweyn.
  • Eger win lı cihê pêwendîê ser Mijar a Alîkariya xweyî dıgerin, vê gotinê bıkar bînin, fermo herin ser Butona Alîkariya xweyî lı Cih
  • Eger win dıxwazin zanibın ki Komelek dı Mijar‘a Alîkariya xweyî lı wîlayta anji Mıntıqa we lêdimînin, vê gotınê bıkar bînin, fermo meze Butona Komelen Alîkariya xweyî bıkın.
  • Eger win lê komê Alîkariya xweyî jıbo Mijarek Taybet dıgêrin, vê gotinê bıkar bîninfermo meze Butona Alikariyenoxta bıkin

 

Lı ser Rûplê me, lı aliyê herî çepê jê, Mijarin bêtır hene, eger win gotinê sereke bıkar bînin winê bêr bı Agahiyen firehtir bıçin. Lı bınya Rüpel winê Lînkên‘da jıbo Projektin yê Alîkariya xweyî bı bînin, fermo hün dıkarin xemuya mezkın.

 

 

Aktuelles

Gruppenkonten: Nachfolgelösung nach Einstellung von elinor gesucht

Zahlreiche Selbsthilfegruppen in Deutschland haben von dem Gruppenkonto elinor bis zur Einstellung Gebrauch gemacht (Öffnet externen Link in neuem Fensterzum Abschiedsbrief von elinor). Eine Nachfolgelösung ist bisher nicht in Sicht, daher hat die Deutsche Arbeitsgemeinschaft Selbsthilfegruppen e. V. (DAG SHG) sich in einem Schreiben an das Bundesministerium für Wirtschaft und Klimaschutz gewandt.

In dem Schreiben macht die DAG SHG auf die herausfordernde Lage der Selbsthilfegruppen aufmerksam ein Gruppenkonto zu eröffnen mit dem Gruppen, die kein Verein sind, gemeinsame Ausgaben verwalten und Fördermittel erhalten können. Der Fachverband hält ein Angebot, wie elinor, für das ehrenamtliche Engagement in der Selbsthilfe als dringend notwendig und wünscht sich Bestrebungen seitens des Wirtschaftsministeriums auf eine Nachfolgelösung für das Treuhandkonto elinor hinzuwirken.

elinor startete 2018 als Initiative zur peer-to-peer Absicherung als Alternative zu Versicherungen und entwickelte sich, nach einem Relaunch in 2021, zu der ersten Plattform, die digitale Gruppenkonten für Projekte und Initiativen in Deutschland anbot. Die Bankenaufsicht (BaFin) war von Beginn an in die Entwicklung eingebunden und stimmte dem Projekt zu. Das Bundesministerium für Wirtschaft und Klimaschutz förderte das Projekt.

Leitet Herunterladen der Datei einZum DAG SHG-Schreiben an das Bundesministerium für Wirtschaft und Klimaschutz



^